Crossoverul Venucia V-Online DD-i utilizează un sistem de propulsie electrică, care include un motor electric de 204 cai putere și un motor pe benzină 1.5T Top Ten de 163 cai putere. Dezvoltatorii numesc acest automobil „super-hibrid” — poate fi propulsat fie de energie electrică, fie de benzină, dar în ceea ce privește caracteristicile de conducere, este asemănător cu mașinile electrice. În modurile de conducere urbană, în majoritatea scenariilor este utilizat exclusiv propulsia electrică. Pe măsură ce bateria se descarcă, motorul cu ardere internă generează energie electrică printr-un generator. La accelerare puternică, răspunsul combinat permite creșterea performanței, iar la viteze mari, sistemul se comută în modul de tracțiune directă pentru a obține un consum de combustibil maxim eficient. Sistemul hibrid inteligent funcționează cu sistemul Auto.E cu o singură pedală, care selectează automat algoritmii de accelerare și decelerare, variind și forța de recuperare, permițând în 80% din cazuri să nu fie nevoie de frânare. Pentru hibrid sunt disponibile baterii de 10,3 sau 18,4 kWh. Autonomia în mod pur electric este de 60 și respectiv 110 km. Autonomia maximă totală este de 1132 km. Capacitatea rezervorului în DD-i este mai mică decât în V-Online obișnuit cu 15 litri (doar 45), dar consumul mediu de combustibil pe 100 de kilometri este de 4,3 litri (cu 2,3 litri mai bun), iar în regim de eficiență maximă — doar 0,9-1,3 litri la 100 km. În ceea ce privește dinamica, Venucia V-Online DD-i poate accelera de la 0 la 100 km/h în 7,9 secunde.